![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej...!
Jag har en kompis som köpt sig en Kommun-dator. Då han fick SDR ram i den från början vill han nu köpa sig DDR ram. Jag har sagt till honom att detta är helt omögligt. Han kan i och för sig öppna lådan och kolla om alla minnes platser ser likadana ut, gör dem det kan han bara köra SDR. Jag har inte hört talas om något moderkort som klarar både SDR och DDR minnen. Kanske finns det något special kort. Men knappast något som sitter i en vanlig köpdator? Så, kan han köra DDR på sin dator om det sitter SDR ifrån början. Han kör Pentium 4 2.0 Ghz också. Håller ni med mig eller ska han slösa dyra pengar på DDR som till 99% inte fungerar? Jag kan ha fel, men jag tror inte det. Tack på förhand! Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bra uppgraderingspaket? | Pson | Off-topic | 3 | 2002-09-01 21:21 |
Minnen och moderkort | Pson | Off-topic | 1 | 2002-07-14 15:59 |