![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Tänkte på en sak tidigare.
Varför inte dra igång en IRC-Kanal för just msts & e-buzz.. eller vem nu ska stå för den. Visst, forum i all ära, själv föredrar jag diskussioner i realtid. Datanörd som jag e så är jag mycket på IRC o snackar. Finns intresset över huvud taget ? eller e jag ensam här om att kunna chatta "live" med andra personer från forumet. // Håkan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
http://msts.e-buzz.net/chat/ bygger på IRC blandannat. Men intresset för en egen IRC kanal är uppe om man säger så.
![]() MvH. Mson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Jag är gärna med på det...Säg hur man reggar ens nick så kan jag starta en IRC kanal. Jag har ett nick men måste regga det för att bli channel owner, så den som vet hur man reggar sitt nick please skriv det.
Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
på DALnet gör du så här för att registrera ditt nick
/msg nickserv@services.dal.net REGISTER (password) (email address) och för att identifiera dig sedan /msg nickserv@services.dal.net identify (password) /ziqane Bra sås reder sig själv... |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ja e me på de
MVH Dson |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Mja, finns ju lite intresse, så varför inte dra igång en ?
DALnet anser jag vara ett givet val. Enkel hantering av nick och kanaler. Nickserv / Chanserv. Om nån drar igång en kanal så skriv gärna vad ni döper den till och så. // Håkan |
![]() |