![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tänkte installera sp1 nu på TRS2006 och se om lusten för Trainz finns kvar. Om jag har förstått allt rätt, så ska man kopiera local mappen.
Har nu kollat hur mycket den innerhåller. 114 GB. 847 847 filer. 101 621 mappar. Står nu inför valet och kvalet om jag ska strunta i och kopiera mappen och ladda hem det jag vill ha igen eller att bränna över allt på en massa Dvd-skivor (ca:25st). Har ju laddat ner så mycket skräp under åren och sparat alla cdp-filer och installerat rakt av sedan i TRS2006. Har egentligen redan bestämt mig hur jag ska göra, men det vore kul att höra vad ni andra skulle ha gjort. Så att jag inte gör något dumdristigt. Radera allt och börja om från början och bara ladda hem det som jag verkligen vill ha är min tanke. Vad skulle ni ha gjort? Som det är nu, så tar det ett par timmar för Trainz att bara starta upp, om jag laddar ner nått nytt. Samtidigt vill man inte bara kasta bort allting, men jag har ingen lust heller att offra 25 Dvd-skivor på matrial som man inte använder och skulle det vara något som man vill komma åt. Så blir det ingen rolig sak, att hitta och leta upp bland alla dessa filer. Radera och börja om. Gör jag rätt eller fel? Avvaktar med uppdatering någon dag till, för att höra vad ni skulle ha gjort.