![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Fredrik.
Har för mig att jag lovade ge ut ett växellok för ett tag sedan. Hittade det i mina gömmor idag. Har försökt att komprimera det så mycket som går med WinRar. CDPfilen ligger på 5828 kb och en emailfil rar hamnar på 2,45 mb så det blir för mycket för Download forumet som väll bara är på max 2 mb, eller hur? Fönstren fram och bak blev inget vidare fast som helhet får det duga ändå. Loket är utan cab. Skicka mig ett mail så jag får din adress så kanske du lägga ut den på gästdisigners eller någonstans. Hälsningar Kalle
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
OK! Jag har din adress. Du kan ta bort den nu.
Skall göra iordning skickelsen till dig om en stund. Kalle
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu skall du ha fått loket. Du kan väll vara snäll och meddela mig om det kom fram. Lite försenat förstås med tanke på tidigare avgång.
Kalle
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det kom fram och jag ska lägga upp det. Ev blir det att det läggs upp i download-forumet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Har det här loket lagts upp någonstans?
Ser trevligt ut ![]()
![]() |
#6 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har inte sett till henne någonstans, för nedladdning än.
Då den ändå är på gång, så tar jag mig friheten att lägga upp en Beta-version på den så länge och hoppas att Lokkalle inte tar illa upp. O.B.S. Det är bara en Beta-version. Hjulen snurrar åt fel håll. Men det får vi stå ut med, tills den riktiga versionen kommer ut. Har ingenting med bygget av denna modell att göra. Allt är Lokkalles förtjänst.
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Får tacka så mycket Bengan
![]() Då får vi hoppas att Lokkalle eller någon kan ladda upp den färdiga sen så allt snurrar på rätt håll.
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Det var riktigt fint tycker jag i allafall!bra kan nån lägga upp filen till järnväg i norvästra Skåne?