![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Försöker flera gånger om dagen, att få kontakt med DLS via CMP.
Men får hela tiden samma meddelande. Unable to download, the server appears to be full, please try again later. Vad är det för vits att införskaffa FCT, first class ticket. När man bara ser dagarna räknas ner och man inte kommer fram på deras för....humhumhum server. Är nu uppe i 11 bortkastade dagar utan kontakt.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
11 dagar? jag har fått de nån gång. men inte så mycket i följd. låter som nån brandvägg eller annat stoppar. för de där lät inte rimligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Har haft liknade problem tidigare, men då var det brandväggen som ställde till det. Så den stänger jag av, när jag kör nedladdning från DLS.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
för mig var det likadant när jag hade gjort SP1-uppdateringen, då hade jag 7 dagar kvar på min FCT och den hann ju gå ut innan det gick att ladda ner igen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag tycker också att det är märkligt man ofta får server full-meddelandet i CMP trots FCT. Jag har därför skippat att ladda ner via CMP helt och hållet. Iställlet går jag direkt till DLS och väljer ut vad som skall laddas ner och väljer FTP-nedladdning vilket ALDRIG krånglar. CMP poppar sen upp direkt och det är bara att committa.
Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Bengan Här ett program som ja andvänder för mig fungera det bra å det heter Trainz Downloader Pro här deras sida är http://www.huijelte.com/trainz/downloaderpro.php.
Ja lägger det i en mapp med dagens datum sen importera ja det Contenr Manager Plus MVH Gubben50 //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
ett höjdarprogram
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! På er alla banbyggare kul att man kan hjälpa till med lite bra prg.
MVH Gubben50 ![]() ![]() ![]() ![]() //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Fick också det problemet i början när jag installerade trainz.
Det tog cirka 8 dagar innan det automatiskt gick att ladda ner igen. Jag tycker man borde kunna reglera sin first klass ticket somman kan avaktivera och aktivera den ![]() ![]() ![]()
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]()
![]() |