![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej!
Nu finns en lite nedbantad version på en Z4p på download. Ni som har försökt att ladda in den version jag tidigare försökte få fram bör nog ta bort allt det gammla av Z4p så det inte uppstår någon krock. Hälsningar Kalle
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej
Roligt att så många tycks laddat hem Z4p. Tack för tacket Bengan. Du tycks vara den ända som hunnit med att svara på det nya. Inte för jag är ute efter ros / ris tänkte bara att det vore kul att få veta om Z4p fungerar med interiören. Hälsnigar Kalle
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tycker du gjort ett mycket gott arbete här Kalle!
Har iofs aldrig varit nära en Z4p så jag har kunnat se in i hytten men i modellen i Trainz är det en mycket fin hytt du gjort. Det jag gillar är de väl valda punkterna som man kan hoppa till när man väljer hyttvy och sedan väljer att hoppa runt. Det jag saknar, vilket inte kan skyllas på dig, är lite mer autentiskt ljud. Autentiskt ljud skulle vara pricken över i på denna modell. Några fina vagnar så kan man växla och ha kul på smalspår också sen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Ja, vad ska man säga? KANON, helt enkelt
![]() ![]() ![]() //Kristian |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Tack för denna Lokkalle!
Du har gjort ett mycket mycket bra jobb! ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Tack för det. Roligt att det verkar fungera. Skall försöka med vagnarna sedan. Vad menar Fedrik med autentiskt ljud? Motorljudet är från Y7 som väll egentligen är T44:ans ljud från början då Emges hjälpte mig med det. Till Krille400. Kanske känner du inte till det? När du kör med Z4p inne från hytten så kan du växla vyer med 5 st kameror. Du växlar mellan olika vyer med tangenterna ´och å. En av kamrerna är inställd så man kan se ut genom det vänstra fönstret. Du kan också med piltangenterna eller med musens högra knapp nere röra på kameran åt alla håll, åt sidan och upp och ned i alla vyer. Hälsnigar Kalle
KAH Senast redigerad av LokKalle den 2006-10-05 klockan 23:11. |
![]() |
![]() |