![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() Den störste har nu lämnat den bästa sport som finns, nu finns det bara några fjuniga amatörer kvar, sin sista körning var makalös som vanligt ![]() ![]() ![]() 147 Dagar till säsongen drar igång igen, fast då utan Kungen. Senast redigerad av Labonte den 2006-10-22 klockan 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Jag saknar Schumacher Mycket
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja detta är en "sport" man kan vara utan.... ![]() Micke Skomagare....Ja, han var duktig i varje fall... ![]() MVH Kenneth
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Fast jag ser inte riktigt glädjen heller i att titta på ett gäng bilar som går runt, runt, runt, runt, runt i sisådär 100 varv... ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nä fram för hästpolo, där snackar vi manlig sport! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kan säga så här: Jag gillar all idrott även om inte räknar in vissa sporter till just sport.... Jag kan titta på motorsport ochså, men det tilllhör den kategorin som jag inte kallar för sport. Även hästsport räknar jag in i den kategorin.... Men sen har ju var och en sitt intresse och det skall man inte glömma!!! MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
då säger jag såhär, jag skiljer också lite grann, fast imellan Idrott och Sport, Idrott = typ friidrott (doh) ![]() och till dom som inte ser tjusningen i motorsport och allra helst F1 är strategitänket bakom allt, kampen om tusendelarna och sen naturligtvis motorerna, den extrema farten jag gillar också alla sport/idrott, just förutom fopoll, då det finns så storandel hjärndöda supportrars som just till stor övervägande del enbart finns inom fopoll, därför mitt avsky mot denna sport då dom inte verkar göra något som helst åt det, och sen mängden fopoll på tv'n det är ju 24matcher om dan på varenda kanal... ![]() försök hitta en motorsporthuligan, en schackhuligan ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Ja man kommer verkligen att sakna han på banan. Och man kommer aldrig att glömma han, när han vann tävling efter tävling.
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
jag tycker de är bra att han är borta. nu kan de kanske äntligen bli spännande att titta igen. inte roligt när nån är så överdrivet överlägsen hela tiden. tappar spänningen i sporten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja han kanske har bättre material, för med bra material kan vem som helst vinna! Formel 1 är en enda materialsport, det går inte att komma från. Jag tror att om Micke Skomagare hade haft en sämre bil med mindre resurser än vad Ferrari har så hade han inte varit där han var. Det är bara att inse att så är det. Det är samma sak med de som sätter sej på en häst och hoppar över hinder, har de en kanonhäst istället för ett riktigt ök så kommer de långt i alla tävlingar..... Det mesta inom idrott handlar om materialfrågor, det är bara att inse fakta. MVH Kenneth
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är lite som med fotografering, det är inte kameran/bilen som gör det, det är personen som manövrerar skiten som gör hela skillnaden ![]() |
|
![]() |
![]() |