![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag har verkligen läst tråden om småjusteringarna för STWs material, men förstår mig inte på ett skit av de. Så jag tänkte lite snabbt fråga hur jag gör för att få in materialet i spelet. Jag misslyckas helt, kommer inte in något alls.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Vad är det du skall ha in. Du måste precisera lite närmare. Är det en gammal CDP-mapp med material eller en ny CDP-fil för TRS 2006? Eller skall du ända i någon inlaggd fil i CMP ???
![]() |
#3 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Undrade mest därför hur ni har lyckats att få in deras material i spelet, tex. en T44.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
när du ser filerna i CMP ska du markera filen/filerna och trycka ctrl+m så kommer dom in i spelet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Du kan göra så här. Skapa en ny mapp i tex. mina dokument och för över filerna från CD:n dit. Starta CMP och gå till fil och där Inport CDPs leta upp din mapp och markera alla filer nu kommer dom in i spelet men "open for edit, nu har du bara att commita dom.