![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kolla runt lite på olika forum och hitta detta intressanta projekt. Nu kan jag ingen tyska, men tror det handlar om linjerna 26 och 85 i forna öst-berlin under mitten av 80-talet!?
Nån som kan tyska får gärna översätta lite! Blir iallafall en rutt i min smak. Välbyggd, spårvagnar och öst-tysk!!!! Kolla in dom fina screenshotsen här: http://www.tssf-forum.de/yabbse/inde...threadid=19599
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Det roligaste är faktiskt att det är en tjej som bygger rutten (Cornelia) och hon säger bl a att hon är "intet ny" på ruttbyggarfronten, utan har byggt tidigare både till Trainz och EEP. men det är första gången hon ger sig i kast med MSTS och det tycker jag är modigt!
En "kvinnlig motsvarighet" till Hawk m a o... ![]() Hon använder i rutten diverse freewareobjekt samt objekt från Graphics 15 och German Railroads. Det var vad jag kunde få fram med min haltande tyska... |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack för översättningen!
Ja det var skoj att det var en tjej som bygger rutten (trodde inte det fanns tjejer som byggde rutter!?). Hon verkar ha känsla för detaljer och landskap. Denna rutt tror jag kommer bli kanon när den bir klar!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja det var fina bilder på en trevlig rutt ![]() Jag gillade speciellt de bilderna från vagnshallen där man ser något som drar på typ godsvagnar...Är det någon som vet vad det är? MVH Kenneth
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citat:
Dessa arbetslok och arbetsvagnar är alltså inte freeware! http://www.linie51.de/ |
|
![]() |