![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Finns de möjlighet att kunna få in Littra Ub i trainz?..
Vem sitter på 3ds filerna till den??? /Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ub kommer.... var lugn
![]() Vi jobbar på det. Närmast att släppas är väl passagerarvagnar men gammal klassik brun målning men om önskan efter en brun Ub är större så ska jag försöka göra det sista klart på den. Vad säger ni...ska vi ta Ub/Ue först? /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Valget mellem de 2 er svært, men jeg vil ydmygt foreslå passagervognene først. Derudover håber jeg på at få nogle godsvogne at se engang i fremtiden. Det er egentligt nok dem, jeg ser mest frem til. Jeg er forresten selv godt i gang med Hirrs4 til Trainz. Link til mit projekt på trainz.luvr.net:
http://trainz.luvr.net/projects-view.php?pid=233 Med venlig hilsen: Tom Andresen Team Train-sim.dk Edited by - 1802ta on 09 April 2002 22:07:55 |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vem hos er har gjort Kustpilen/IC2 ?
Skulle vara skoj om ni kunde konvertera den modellen till Trainz. Jag ställer gärna upp och hjälper till om det skulle behövas. /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
Om någon ger mig bilder på norska EL-10 så gör jag en textur på den också. Vi vill väl glädja våra norska vänner också?
![]() /Janne ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det er Condor9, aka. Thomas Hupfeldt, der har lavet IC2, IC3, Küstpilen, m.m.
Med venlig hilsen: Tom Andresen Team Train-sim.dk Edited by - 1802ta on 10 April 2002 18:20:40 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Rullande materiel till Trainz vs MSTS | niknil_9000 | 3D-design - Trainz | 9 | 2004-12-04 13:00 |
Gått över till Trainz! | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-04-21 08:00 |
X2000 eller iore till Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-06-18 02:00 |
Trainz till jul! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-10-02 17:20 |