![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
i brist på annat och göra så slängde jag ihop ett par lastpallar av EUR standard... hittils så är 1h nerlagt... funderar på att fixa lite bättre texturer på de ställen där det ska stå ngt... varje enskild pall är på ca 200 pol.
men än så länge håll till godo:
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2006-12-31 klockan 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Det ser rätt så bra ut, men om du tittar på gavelbilden jag bifogat så ser du att de yttre klossarna inte ska vara lika breda som mittenklossen. Detsamma gäller för medarna. Här är några bilder som du kan använda till texturer ifall du vill. Lycka till. ![]() mvh .... Mats ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
haha tack
![]() ![]() mjo, såg det själv, men orkade inte ändra 5 cm fel :P... även dom breda är 0,5 cm för stora... och alla plankor är typ 0,2 cm för stora... får se hur mkt jag orkar ändra ![]() tack igen ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
liten uppdatering
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej Leoj
Väldigt bra gjort måste jag säga! Bra med detaljer och väldigt verklighetstroget ![]() ![]()