![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Snälla jag ber er som är moderatorer över filarkivet att öppna än litn del som inte är öppen i MSTS akrivet och öppna hela Trainz akrivet...Jag vill så gäna ha de saker som finns där...Jag orkar inte vänta mer...!!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare TriQz
|
![]()
Men nu vet jag att det finns till MSTS...tack Mazz ...mycket snällt men till Trainz är det helt ...Röd signal där
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare TriQz
|
![]()
Nej ... du vet alla trainzsaker som finns på e-buzz filarkiv... de är de jag menar... jag får "sidan kan inte visas" hela tidennär jag försöker ladda ner därifrån...!!
![]() |
#6 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare TriQz
|
![]()
Kan de inte fixa det...För det andra så vill jag bara ha två sakerdärifrån...Svenska stationsskyltar och uppehpllspacket!!