![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
06 har slutat funka , jag laddade ner lite grejer från dls med hjälp av downloadhelper men nu har det lagt av att funka , jag kan få upp start menyn men när jag trycker på start så hänger det sig så då stänger jag ner programmet i processer , sen kan jag börja om igen men jag kommer bara till start menyn igen , non som kan hjälpa mig med detta bissara problem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Blir så ibland. när man har installerat något nytt.
Trainz behöver uppdatera sin databas och det kan ta tid ibland. Så stäng inte ner programet, utan låt det jobba klar. Kan ta en halvtimme eller längre ibland.
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ett tips kan vara att inte ladda ner för mycket på en gång. Dela upp det i omgångar och gör commit mellan varven.
![]() |
#4 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Samma sak hände med mitt TRS 04... Hade laddat ner ngt 500 MB och sen så funkade inte 04.