![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag saknar filerna BABtex01.ace och BABtex02.ace Det är vägtexturer till NewRoad4.0 Vore tacksam om någon har dessa filer. Det irreterar mig när jag bygger thn-rutten med felmeddelande.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-01-02 klockan 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hittar dom inte i Global eller Trollhättan light!????? Dom kanske inte behövs i den heller? Varför hämtar du inte bara hem New Roads 4.0 igen?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
NewRoad för ruttbyggare har jag letat övarallt i hela världen och finner dem inte. Otroligt!
Det är därför jag frågar er om ni har filerna. Annars får jag prova ta bort shapefilerna i Global som söker acefilerna.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-01-02 klockan 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej igen!
Är dom saknade filerna verkligen från New Roads? Jag har letat, men hittar bara MSTS Route Builders Kit V3.2 - Canada/USA och MSTS Route Builders Kit V3.2 - UK www.train-sim.com och http://team.routebuilders.dk/ (också v3.2). Har för mig att det inte kom nya texturer till NR 4.0, utan man anväde dessa!? Men jag provade att ladda ner och kolla om filerna fanns, men dom finns inte i dom...
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hitta precis vad jag tror du söker. Dessa texturer följer inte med New Roads Builders kit (dumt som fasen!), utan måste laddas ner separat...
Kolla här: http://forums.flightsim.com/vbts/sho...d.php?t=240767 Här finns texturerna: http://www.zugsimulator.de/new/_cms/...03001197245144
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2009-01-02 klockan 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Pierre!
Nu fungerar RE som vanligt. De filerna är motorvägar och Autoban. |
![]() |