![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Håller på med en påhittat rutt. Jag är lite osäker på om jag använt något stationsnamn som redan finns. Stationerna som är helt klara är Södertorp, Nilstorp, och en liten mötesstation. Banan var först gjord för Y1 och t44or och är därför är den inte elektrifierad, men nu har jag fått lust att köra med andra tåg än dom så jag ska elektrifiera banan innom kort.
1. Y1 står på Nilstorps station 2. Utanför Södertorps C 3. Södertorps godsspår 4. T44 på Södertorps C 5. Ett ett InterCity-tåg som väntar på att städas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ser bra och trevligt ut än så länge!
![]() Dock skulle jag hellre se vanliga lampor i parken än gatlyktor men det är vilket som. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu är hela banan elektrifierad utom ställena på bilderna. Jag har också fått dit två nya stationer, två lokstall och en stor bangård.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
det kanske är en diesel-regina
![]() jag har inte hunnit elektrifiera den där biten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ser riktigt bra ut än så länge fort sätt i samma stil.
Det är dock en liten grej jag undrar över gällande de två sista bilderna... När man har så mycket öppen mark omkring sig, varför skulle någon få den befängda idén att bygga ett hus så nära järnvägen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
det ser bra ut men jag måste fråga , hur fick dom in volvon på gården ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Sealpower: jaa du, huset stod nog där innan tågspåret.
v10: Det finns en liten väg till gården. Nu slipper vi diesel-reginor ![]() Den är elektrifierad nu Senast redigerad av Julian den 2007-12-13 klockan 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
tack för era snälla ord. Det uppskattas verkligen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |