![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Nu har jag införskaffat mig MSTS, och den var ju inte helt lätt att förstå för en novis
![]() Jag har hittat lite böcker i ämnet: Microsoft Train Simulator: Official Strategies and Secrets (SimWare Simulations) Step by Step Guide to Route Building, 2nd Edition (Abacus) Step by Step Guide to Train Sim Activities (Abacus) Är dessa något att ha ? Finns det annan bättre litteratur ? |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Abacus böcker kan jag rekommendera. Jag tycker dom har hjälpt mig mycket att just komma igång med RE. Aktivitetseditor tutorialen har jag i och försig inte säga att jag läst mycke...
En annan bra "litteratur", är att läsa bakåt i forumen, både här och utländska. Finns massor med bra att ha i forumen, är det nått speciellt är det bra att använda sökfunktionen. Eller fråga, om inget annat hjälper... Lycka till! __________________________________________________ __ ![]() |
![]() |