![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]() Försökte göra så gott jag kunde, klockan var ca 22.10 och jag experimenterade och kom på att man kan kombinera lång slutartid med höga ISO-tal. Givetvis inte brusfritt, men jag tyckte jag lyste upp sjön rätt bra ändå? Vad säger ni andra, vad hade jag gjort bättre? Vill ha konstruktiv kritik för bättre nattfotografering.
Senast redigerad av Schulz den 2008-01-22 klockan 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Tyvärr blev bilden ingen höjdare. Den saknar spänningen, och är dessutom sned och brusig.
Men fortsätt experimentera! Efter ett tag får du kläm på det. ![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Är den sne? Jag som rätade upp den innan publicering. ![]() ![]() Får försöka med ISO under 800 på en slutartid på 30 sek. Kan gå, annars tillförde månskenet lite ljus denna sena kväll.
Senast redigerad av Schulz den 2008-01-22 klockan 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Varför har du haft så hög ISO?
|