![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Jag undrar hur fungerar virtuella tågbolag, det låter ganska ballt att man kan köra flera stycken på samma bana, men kan tågledaren se tågen som rör sig på banan trots att en förare sitter och kör vi en dator i t.ex Farsta, en i Huddinge och nästa i Haparanda? och isåfall hur kan tågledaren se tågen på banan i en tågsimulator, det undrar jag. Jag funderar eventuellt lite löst på att starta ett virtuellt stockholms tunnelbanebolag i TRS, det vore ballt, men först vill jag om jag gör det veta
hur det hela fungerar så detaljerat som möjligt. mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Jag har funderat på det men tror inte det funkar
![]() När man lägger till "Online Chat", vad innebär det. Kan man köra flera på samma bana eller är det andra som kör Trainz eller hur funkar det ![]() Edit: Jag tror att den här frågan kan passa bättre i Allmänt om Trainz. Men det får du eller moderator avgöra ![]() Senast redigerad av Julian den 2008-06-26 klockan 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Kan någon admin eller moderator fixa en ny kategori i Trainz? Typ: Virtuella Tågbolag Trs. För den här frågan har ju inte med MSTS att göra..
|
![]() |
![]() |