![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
JAg har lekt lite med trainz ett par månader och här är lite bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Snyggt L
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
En bild till
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
ser mycket bra ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har byggt i ja 5 -6 mån på det här och kommit till 1,1 mil
två stora stn 1 mindre 1 lastplast tunnel berg sjö m bro men inget slut i någon ände Jag har inga namn på banan eller stn Jag har tänk lägga upp den här här men den kräver att dls fungerar för det krävs ca 200 - 320 objekt till den ja det blev mycket olika texturer för maken träd mm men jag skulle vilja få två förslag på ett slut start stn stad för båda ändarna på den och namn förslag tack. bild 1 spårplan bild 2 en bild från linjen (mer kommer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Mycket fint!
Kul med byggare!
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Lundaberg
Ockeltorp Bergshamra Ripsa Banan kanske kan heta Mittbanan! Åsbergs linjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Tack för namnen jag kom inte bara på något so lätt bra
så jag tänker använda dom något förslag på stn,s område eller något ? En blid till |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Ett litet tips;
På den senaste bilden så kan du försöka få stolparna mellan spåren, inte på perrongen.
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
första bygget jag gör i trs004 jag tänkte inte på det.
Det finns mycket på version 1 av linjen som bör fixas. Det är samma på alla stn,s just nu att ändra på det just nu går ej det kräver nja 60 timmars jobb jag ska göra det och fixa mindre saker med rutten när den är klar och jag börjar på version 2. Jag tror inte att det är så många som lär störa sig på det. Det kommer mer versioner men det här är 1 som inte är klar ännu men men jag ska se om jag kan göra något snabbt med det. Tack för att ni visar intresse i linjen. MV TW bilder två till |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
mycket fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Ja nu kommer två till för denna helg nu är det till jobbet veckan som kommer men skriv gärna förslag kommentarer tack.
Hälsing TW Senast redigerad av Lokförarn den 2005-10-30 klockan 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
En bild till
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Har du st2005?
I såna fall ifall du inte tycker det är försent,att byta ut stolparna mot de nya. Och,ser du bron på en av de tidigare bilderna,ingen wirehold,lägg till det Snyggt annars!
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
wirehold är vad??
På bron finns det kontaktlednings stolpar med lina vad tänker du på. Och en annan sak vad gäller en sak jag skrev om missing content. att man inte behöver installera om nej visst men om det inte hjälper för ibland så blir något fel i trs04 och då hjälper inte delete missing assets och då är man tvungen i alla fall jag att installera om och ibland göra på det sättet. Jag kan inte skriva något i den tråden? Sidan kan inte vissa när jag trycker på svara? någon som vet varför? Var hittar jag ST05 Tack för kommentarerna TW |
![]() |
![]() |