![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Hej Frerik.
Ursäkta min skumma rubrik men jag kom inte på något bättre. Anledningen till denna tråd är enkel, ni som är Betatestare och har en bra kontakt med Auran, föreslå en index reglering på tillverkat material från olika användare... Vad jag menar är en slags klassifisering på de olika objekten, objekt med rätt inredning, snurrande hjul, UTC´s alla funktioner osv. får en plats på download som borde delas in i olika klasser. Super, Bäst, bra och godkänd, osv... Nu är det ofta så man laddar ner olika objekt (kollar på bedömningen) och kvaliteten är ändå väldigt skiftande. Detta är ju också intressant med tanke på vilka datorer som användarna har. mvh /Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mycket viktig info från Auran! | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2005-01-20 11:00 |
Viktig information! Traniz | Glenna | Allmänt om tågsimulatorer | 3 | 2004-12-08 17:42 |
Viktig info om nya Pass50 och Pass60 | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2003-12-18 01:03 |
Viktig information om e-buzz - Cookies | Fredrik | Allmänt om tågsimulatorer | 0 | 2003-07-24 17:58 |
En viktig sak om Trainz | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2002-05-02 21:48 |