![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag kan inte instalera trs 2004. Efter att jag skrivit in produktnyckeln så trycker jag på nästa men det händer inget mer en att jag ser samma ruta. Varför kommer jag inte vidare?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Har du köpt spelet nytt eller begagnat? Om nyckeln redan är tagen tror jag att problem kan uppstå, men det låter konstigt att det är problem i installationen, problem med använd nyckel brukar uppstå när man ska registrera sig för att komma åt DLS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag hade ungefär samma problem, men med railsimulator. Testa att koppiera alla filer från DVD-n till hårddisken och sen installera.
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
Vanliga fel är att man blandar ihop vissa bokstäver och siffror, exempel:
1 och L, 0 och O, 8 och B är lätta att blanda ihop. Glöm heller inte att bindestrecket skall vara med. Och sist men inte minst alla bokstäver måste vara VERSALER. Andra populära problem är att man har en firewall som stör eller ett virusprogg som sätter käppar i hjulen.