![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har lyckats lösa problemen som uppkommer med MSTS och Vista! Den handlar om behörighet, och jag ska nu visa bilder på hur man gjör för att lösa det: Leta upp MSTS-ikonen på skrivbordet och ändra inställningarna som jag visar på bilderna. Gå till fliken komatibilitet och ändra inställningarna som jag har visat på bild ett. Gå sedan till säkerhet och tryck på knappen redigera som jag har visat på bild två. Tryck på alla användare en efter en och markera rutan "fulständig behörighet". Sedan ska du göra samma sak med Editors and tools- egenskaperna. Klart!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
jkriste2 har rättat precis efter bönans beskrivning. Det hjälpte inte alls för honom. Problem för honom är att bromsarna verkar inte alls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Som det ser ut, så väntar jag med köp av lap top med Vista. Jag måste vara säker på när det är dags.
Ni andra då? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Att bromsarna inte verkar? Var det så innan också, eller kom problemen efter dessa ändringar? För mig har det i alla fall löst alla problemen.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag är fortfarande osäker om anskaffning av LapTop med Vista. Jag ser att många av forumister har problem med Vista. Kan det vara så att det är olika på datormärke att göra? Eller har det med säkerheten att göra. Ni som inte har problem, kan skriva här vilken märke och vilken sort Vista som är lämplig till MSTS. Tacksam för vettiga svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nå´t fler bra tips att tänka på?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vet ni om att Windows7 kommer ut sommaren 2009?
Läste om att den är mycket bättre än Vista. Snabbare och kräver mindre resurser. Vad tycker ni? Kanske kan MSTS fungera bra.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-12-18 klockan 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Heisann.
Jeg kjører MSTS og Editors & Tools problemfritt på min Dell Inspiron 1525 laptop. Har aldri hatt problemer med det, og bremsene fungerer helt vanlig.
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Tackar! Nu har man löst problem på min laptop data också. Jag har ACER 5920G och den fungerar bra med MSTS nu.
Om man inte har fixat problem med "Ä" då fungerade broms inte för mig heller och om man har inte fixat med behörighet då hängde data upp när man avslutade spelet. Vill påpekade att ACER 5920G kan ha innehåll olika minne, grafikkort och grejer i datan på olika hemsida än vilket jag har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kanske är lösningen. Jag vet inte hur, för jag funderar på köpa LapTop nångång.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Hej, jag har suttit 2 dagar och sett msts filmer och jag är bokstavligen såld. Jag bor på gotland och har letat i dagar efter ställen att köpa msts på genom internet. Det verkar inte finnas på gotland, därför vore det nog bäst att beställa, kanske någon av er vet en sida som är pålitlig till hyffsat pris? Skulle vara bra ifall det var en svensk sida.
Nu är det så att jag har windows vista, har lagt till tråden i favoriter så jag kan följa det som står sedan ifall problem uppstår. Om det finns mer jag borde veta så berätta gärna! Ha det gott! Viktor. |
![]() |
![]() |