![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag vet inte vad som har hänt men... När jag startar trainz så kommer den upp till den auran reklamen och innan menyn så hänger spelet sig.. Jag kommer inte vidare utan måste starta om datorn och då händer samma sak igen... Vad kan det vara för fel???? MVH Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Om du bara fram menyn som det står typ "Start Manual" och allt det så kan du vänta ett tag ca 5-10 min (När du fått fram den menyn)
Det funka för mig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Okej...
Jag får testa det.. Men jag vet inte om det funkar.. För ibland kommer inte den rutan upp änns... :S Skit skumt har spelet blivit på sistone... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Har exakt samma problem men ibland funkar det. Det hängde sig för ca 2 veckor sen, sen när jag testade igår igen fungerade det helt plötsligt. Så håller det på sådär.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kan era datorer vara fragmenterade? Defragmentera era datorer så flyter simmarna bättre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Problemet var att allt funkade för 2-3 timmar sen men nu fuckade allt sig.. Det är samma med CMP, det går inte heller att starta.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Troligtvis så måste du återbygga databasen.
Starta CMP och vänta så byggs databasen upp igen. Detta kan ta upp till ett par timmar om du har otur. Det är bara att vänta ut den. .... Mats
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack för alla tips och råd, nu ska jag se om jag får igång det igen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
TACK!!!!
Nu funkar Trainz igen som det ska! Stort tack till alla de som har hjälpt mig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag rensade från 9% till 25%.. Sen så gjorde jag en defragmentering och startade om datorn. Sen funkade allt som det skulle igen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
1. Tryck på Start 2. Program 3. Tillbehör - Systemverktyg 4. Diskdefragmenteraren |
|
![]() |
![]() |