![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Visste inte riktigt var jag skulle placera denna tråd. Har stött på problem när jag söker på forumet, en stund efter att resultaten dyker upp skickas man plötsligt vidare till en ny sida med senaste inlägg under dagen istället för sökresultat. Någon som stött på detta och vet hur man kan "stänga av" det? Kanske har något med webbläsaren att göra? (Kör Mozilla Firefox för tillfället).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Brukar hjälpa om man trycker på "bakåt" i Webbläsaren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Konstigt. Brukar hjälpa för mig att bara trycka på bakåt-knappen. Jag kör också med Internet Explorer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Jodå bakåt knappen har jag prövat
![]() Det kanske är något programmeringsfel på forumet? Verkar lite skumt att man ska skickas vidare till "fel" sida.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jag tror inte det är något fel på forumet. Jag använder enbart Firefox och för mig fungerar det som det ska.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
Nu har jag provat att söka och sedan sitta och stirra på skärmen i en minut och då händer det som påstås i tråden. Varför man skulle söka och sedan stirra på skärmen i en minut innan man dyker ner i någon av träffarna begriper jag inte.
![]() |