![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag har laddat hem Settle and Carlisle för TS2009 idag och testat lite grann. En del fina ånglok och andra objekt följde med, och landskapet var det väl inget större fel på. Men jag har svårt för engelska banor, och det här var bara ytterligare en i raden. Jag har inte registrerat den ännu, så S&C befordras vidare till en bättre behövande.
Murchision 2 är däremot en intressant bana (fast den inte är svensk) så den behåller jag nog, men man vet aldrig på vilket humör man är i morgon. Till er som väntar på Treez, så bör den dyka upp i kväll/natt.
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
låter intressant, anmäler mitt intresse för Settle and Carlisle
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
även jag anmäller mitt intresse för Settle and Carlisle.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag anmäler mig också, men följer ångloken med? Bara undrar, men jag har ändå många britiska lok och vagnar så jag behöver nog en bana till dem..
![]() |
#5 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Jag änmäler mej oxå till Settle and Carlisle!
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag har en D/L länk för Treez nu, men den fungerar dessvärre inte. Den dök upp tidigt i morse, men fungerar fortfarande inte. Men det är inte bara jag som har problem tydligen, om man läser i Trainz forum.
När det gäller S&C så byter jag den gärna mot en svensk bana som är egenhändigt gjord av dig/er. Skicka ett PM till mig, om intresse finns.
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
hmm lite jobbigt att man bara har sin smalspårsbana i gång just nu som är något att ha då
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag har en smalspårsbana som är nästan färdig, saknas bara ena slutstationen. Frågan är väl bara om jag ska skicka över de sakerna som behövs, men diverse reskin och repaint.. har inte bett om tillstånd.
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Om du saknar några tillstånd kan du inte skicka de objekten vidare. Jag är omutbar när det gäller detta.
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Ok, då blir det inte av dessvärre. Alldeles för mycket saker för att byta ut. Så var det med den saken!