![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hejsan!
Jeg har bygget færgen "Dana Sirena" som kommer til at sejle Esbjerg-Hawich til sommer... ![]() Den kan downloades fra: www.home.no/jimbow Ved godt at den ikke er særlig svensk, men det kan der helt sikkert ændres på med et lille repaint ![]() Den er lavet til både msts og trainz... [8D] Håber i syntes om den... Mange hilsner Jimi Hansen - Danmark Bygger 3D objekter til msts og TRAINZ |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snygg färja, Jimbow!
Såg på hemsidan, att du hade en till på gång och en ramp. Hoppas det blir ännu fler!? Idéer: Flygbåtar, katamaraner, sightseeingbåtar, ångbåtar, hjulångare, isbrygare, bogserbåtar. Hoppas också du gör fler färje-tillbehör t.ex. ramper, "walkways", terminaler m.m.!? Stort TACK ska du ha, för att du gör objekt till både Trainz och MSTS! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Mange tak!
Ja, jeg har gang i et par ting med færger... Jeg vil så gerne bygge endnu mere, men jeg har desværre ikke så meget tid til det i øjeblikket da jeg har meget travlt i skolen.. ![]() ![]() ![]() Men hvis i har tolmodighed så skal der nok komme mere ![]() Har også tænkt på nogle Dansk/Svenske færger til Helsingør-Helsingborg.... Nu har Erich jo bygget begge havne på EDK ruten [8D] Mange hilsner Jimi Hansen - Danmark Bygger 3D objekter til msts og TRAINZ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
RO-PAX færge: Dana Sirena | Jimbow | 3D-design - Trainz | 1 | 2003-04-17 16:36 |