![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag höll på att bygga i 2004an och fick då se en grafiskt glitch! sjukt... kör med DirectX 9.0 för att om jag kör med OpenGL så glitchar det ännu mer och spelet krashar då 9/10 ggr med OGL. kan man göra något åt DirectX grafikglitch???
vill inte sänka grafiken för den e på lägsta, kan man testa på högsta? lol. Marken är fel färg, grön, svart/grå, vitt och så kommer det en stor rosa vägg!
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-11-14 klockan 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
NÅn som kan hjÄlpa??
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Har inte 2004 själv, men har för mej att jag har läst någonstans att man även måste ha den tidigare ver. DX7 inst. också.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det verkar visst stämma =), försöker fixa det nu, många säger visst det på internet när man söker på det så tack :P
*edit: Nedgraderar min DX9 med microsofts nu =)