![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Vll bara veta var jag kab köpa Paintshed för det finns ju inte här där jag bor. Även ett pris vore fint.
// Pelle |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Paintshed kan bara köpas via nätet direkt från Auran.
Ett annat tips är ju annars att spara ihop lite pengar och köpa Trainz UTC där Paintshed ingår samt att du får nya funktioner och nya saker till Trainz. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
kolla på http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4267 eller www.auran.com/trainz/shop.htm
/Leoj |
![]() |
![]() |
#4 |
Niträknare & STW-member
|
![]() Annars finns ju UTC sedan en månad att köpa i Sverige. http://www.mjhobby.se/mjhobby/index.htm / Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Tack. Det var ju bra att få reda på eftersom spelaffärerna här inte ens hade hört om Trainz, än mindre visste hur dom skulle leta efter det....känns det igen???
Tack igen. // Pelle |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
/Leoj |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Leoj. Att det är många som kör pirat fattar jag så därför kan jag stolt meddela att jag inhandlat ett "Trainz 2" som Mjhobby valt att döpa det till. Jag antar att det egentligen är Trainz UTC....... dom får ju kalla det vad dom vill bara jag får rätta grejorna.
En annan sak...Om jag tar foton på T ex en bro och ritar upp den i Autocad som jag jobbar med dagligen, kan jag överföra den till gmax för färgsättning och 3d modellering?? // Pelle |
![]() |
![]() |
#8 |
Admin & STW-member
|
![]()
Hmm.. 3D Studio klarar DFX men Gmax klarar bara att ta in .3ds
Om AutoCAD kan exportera till .3ds så kan det gå. Dock är det nog lite omständigt då det är bättre att skapa det från början i Gmax Dock kan du ju med hjälp av en AutoCAD-ritning använda ritningen som stöd och hjälp när du jobbar i Gmax /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TOE och Paintshed ? | sicknote | 3D-design - Trainz | 5 | 2005-02-24 03:58 |
Patch för UTC Paintshed DirectX9 | By Pell | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-01-21 15:13 |
Green Cargo RC4 Paintshed | pglrtrain | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-10-01 23:03 |
Auran släpper PaintShed till MSTS | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-09-16 21:53 |
Trainz PaintShed - Ommålningsprogram | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-03-05 10:14 |