![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jaha nu har säkert alla X1 vagnar skrotats och finns nu på spårvägsmuseet om ni redan vet det. Nu är bara X10 och X60 kvar i trafik. Vet inte om jag har rätt men, tycker ni att det har hänt något med x10. jo jag tror det att det finns inga x10 vagnar på västerhaninge-nynäshamn linjen. dem går nu mest i rusningstrafik nu mellan Tumba till jakobsberg,Upplands väsby. Sig nått om jag har fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
?? Vad ska du göra med dem? Bygga tåg till Trainz eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Men vad har detta med TRS att göra? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Tänker inte göra nånting med dem men visste inte att jag la tråden i fel forum kan få flytta den om ni vill. såg en x1 vagn nu i morse när jag skulle gå till skolan, jag menar att man inte ser många x1 vagnar det var det jag undrar. X1 vagnarna är bara ett år äldre än min pappa. Själv gillar jag inte X1 vagnarna för att på sommaren blir det så varmt i vagnarna skriv om jag har fel vet ej så mycket om dem. Tänker inte göra någon 3d för att jag är inte så bra att göra 3d.
|
![]() |
![]() |