![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Ja, jag hittade en rutt på DL som heter All Amsterdam. Den ser fint byggd ut och täcker flera viktiga huvudlinjer i Holland. Men nu har jag fått problem. Rutten krävde ca 200 saker från DL som jag inte hade, så det var bara att sätta igång. Efter kanske 2 timmar var det slut på dagens nedladdningskvot, eftersom jag inte har First Class Ticket. Men idag när jag skulle fortsätta visas det som att alla kuids finns till rutten, men när jag startar Trainz, syns det att massor med saker fattas, tex nästan allt spår i rutten. Någon som vet hur det går att lösa? Jag har prövat både att återuppbygga assetsdatabasen och att ominstallera rutten.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Hmm, hur mycket missing var kvar? Många banor brukar ha så, men ändå märkvärdigt med sådant. Och två timmar låter lite lite för 200 grejor även utan FCT. Kanske dags att ladda ner de igen...
X2an! ![]() Senast redigerad av X2an den 2010-01-29 klockan 22:42. Anledning: Lite mer info |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Nej, alltså, jag laddade ner i ca 2 timmar och sen var kvoten slut för dagen. Då hade jag kanske fått 70-100 saker. Och grejjen är ju att jag inte kan ladda ner (om jag inte gör det manuellt då, och det vore hopplöst att göra...), eftersom CMP har fått för sig att rutten har allt den behöver.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Då... vet jag nog tyvärr inte vad som kan ha hänt. Låter konstigt. Me dibland kan verkligen CMP vara knäpp.
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Jag hittade ett annat sätt att ladda ner, på DL finns en lista med alla dicpensies som rutten kräver och då la jag till alla i download cart. Men CMP laddar bara ner de som jag inte har.
![]()