![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har några gammla (och nya) spel som jag vill bli av med. Anledningen är att jag inte gillar dem eller har tröttnat. Det är dessa spel; PM:a mig om ni är intresserade, så tar vi han om betalning osv. Alla priser är utan frakt, frakten tillkommer!!!
Midtown Madness 2: Ett ganska gammalt bilspel som jag inte har spelat på många år. Inte så vidare bra grafik. Passar bra till gammla datorer. Man kör i London eller San Fransisco, fritt eller race. 50 kr. Attack on Pearl Harbor: Ett inte så gammalt flygspel med inte särskilt bra grafik. Spelet är inte alls realistiskt, det är också i tredjepersonsvy. Dålig spelkänsla. 50 kr. Flight Simulator X: Det nyaste spelet i Microsofts kända Flight Simulator-serie. Imponerande grafik och spelkännsla, men jag föredrar själv FS 2004 av någon anledning. 200 kr. Avatar The Game: Spelet som grundar sig på succefilmen Avatar. Otrolig grafik och välgjorda miljöer, men lite tunn story. Tredjepersonsvy, och denna typ av spel är enligt mig bättre i förstaperson. 150 kr. Rail Simulator: Ja, vad ska man säga. Den ganska misslyckade föregångaren till Railworks. Ganska bra grafik, men det är väl allt... Antar att ingen vill köpa... 50 kr. Och kom ihåg, det är först till kvarn som gäller! ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Ingen som är intresserad?
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kan vara dina beskrivningar...gammalt, inte särskilt bra grafik, inte alls realistiskt, dålig spelkänsla osv. Skulle du köpa nått spel som beskrivs på det sättet?
Förstår att du vill vara ärlig, men smaken är också som baken. Det du tycker om dessa spel kanske inte en annan tycker. Men står det bara negativt i annonsen, så kommer ingen handla. Skriv bara vad det är och vad du vill ha för dom!
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Funkar FSX på win 7?
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Ja, sant att det nog inte var så smart att skriva så. Vill säga att det är vad jag tycker, för andra kan det nog säkert vara toppenspel.
![]() ![]() FSX funkar vad jag vet på Win7. Jag har dock inte testat det själv, men enligt vad jag har läst på andra sidor så ska det funka finfint. ![]()
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Nu har jag lagt upp spelen på tradera istället.
![]()