![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Finns det någonstans man kan köpa trs 06 som download? eller 10 som download? En sida man kan lita på..
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Auran's egen webshop säljer ju TS10 både som download och boxad version...
Personligen väntar jag på att den släpps i Sverige, då jag hellre köper än boxad version än som download...
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ok, köper nu
![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Dom har ju inte gjort det lagom krångligt!??!?!?!?!!!!!
håller på att ladda ner ngt med ftp-server.. tar ju år och dar ... får se vad som händer..
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hur går det egentligen med TS2010 i Sverige? Det har skjutits upp två gånger och det skulle kommit ut fredag förr, förra veckan. Kollade i två lokala affärer och i bägge sa de att det skulle kommit in, men att de hade problem med leveransen. Beställde det då från Ginza (ej i lager stod det) men det har ej kommit ännu. Kan det vara ett visst askmoln som delvis är inblandad i förseningen?
Hur ser det ut på andra platser i vårat avlånga land?
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag har sett det i On-Offs katalog har jag förmig. Där ska de ha TS2010.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hittar det inte på deras hemsida i alla fall. Enligt Wikipedia (den engelska) så ska den inte komma ut i DVD-version förens i juni, fast det verkade lite osäkert, troligtvis så har det skrivits för länge sedan.
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, jag får inte in tunnelbanan eller C20 :/
Det verkar som det är objekt Content Manager inte hittar.. Vad ska man göra då?
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Skulle någon som orkar guida mig lite (ang tunnelbanan och C20) skicka ett PM så får ni min msn , för jag behöver hjälp
![]()
![]() |
#10 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag har redan svarat dig i din tråd om CMP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Såg också On-Offs katalog och besökte ett par butiker i Göteborg. De hade alla de andra simulatorspelen men inget Trainz. Inte visste de varför heller.
|
![]() |
![]() |