![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej.
Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig ? Har laddat in svs-rdtr men får ett fel på den, det står Script class does not match asset kind (trackside) Kör med Trainz 2010. Dom andra svs blir det inge fel på. M.V.T Coffiehans |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Det står det för mig också, men den funkar fint ändå i 2009-2010.
Har du provat den?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Har prövat den i 2010 men den är rödmärkt så jag får inte in den.
fungerar utmärkt i 2009. M.V.T Coffiehans |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Kanske jag kan hjälpa dig om du talar om för mig vad svs-rdtr är för något?
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det är själva övergången, den man kan välja mellan "road/wood/station" (inte väggivaren alltså), har kuid 36713:1082.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Aha, det handlar om vägskydden alltså. Ja, det finns en del problem där. Frågan är om man ska fixa det befintliga paketet som det är, eller anpassa det till mina signalskript? Ett problem till är att vägsignalen (vsi) delar blocksträckor, vilket inte min vsi gör.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Vägskyddet funkar perfekt i TS2010. Det är bara rdtr eller vad den heter som är rödmärkt.
![]() |
#8 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Så att vi får ett enhetligt system, med alla dom svenska sakerna. Sen är det bara frågan, vad MatsS tycker.
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-05-14 klockan 23:01. |
|
![]() |
![]() |