![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Vad är detta för något?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Det er forskellige fejlfindingsværktøjer
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]() ![]() Hej Mycket tacksam för att du svarade, för det verkar svårt att få några svar på frågor. Men tyvärr så förstår jag inte vad "fejlfindingsværktøjer" betyder och vad man kan göra med dom.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Enligt Googleöversättningen betyder "Verktyg för felsökning".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() OK, det hade jag ju kunnat ana, men vad är det man skall felsöka? Kan man få marken i kamera 4 att bli skarp?
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Tror att man inte för köra i fullskärsmläge för de alternativen som öppnar extra fönster. LogMate - öppnar ett extra fönster för utskrifter från skripten, främst då signalskript (har använt det vid skriptning av signaler) Show 3D Paths - ej provat, antar det ritar färdvägen som är lagd LuaDebug Messages - antar att det sätter debugflaggan till sant så att extra utskrifter görs i skripten ShowDriverList - öppnar extra fönster för att visa alla förare EnableAsyncKeys - om du har problem att RW inte uppfattar dina knapptryckningar kan du klicka för denna, då läggs knapptrycken i en kö och betas av så fort den hinner med ControlStateDialog - öppnar fönster med all simulatorparametrar och deras värden, samma som syns i F4/F5 dialogerna men fler värden syns /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]() ![]() Tack KMW, det var en bra information. Då kommer nog inte jag att använda dom finesserna, då jag inte kan göra skript mm. Men har du något tips om hur man kan ställa in så tågen inte spårar ur så lätt (välter i kurvor mm), jag tycker ändå att jag kör väldigt sakta mot vad jag är van att göra i MSTS ![]() Vad tror du om grafikproblemet i kamera 4 ?
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
/æ |
|
![]() |
![]() |