![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Finns här någon som har båda dessa banor och kan ge mig/oss all en bedömning.
Är den senare mycket bättre än den tidigare, o.s.v.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jo, jag gillar verkligen den rutten! Ångloken tycker jag är underbara, plus vagnar, spår och mycket mer! Helt underbar!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jo, jag tycker den har mycket bra rullande material. Men eftersom jag även har TS2010 har jag importerat alla lok och vagnar i TS2010 och kör dem på Kings Cross to York banan. Även allt extra som kommit på deras hemsida har jag importerat. Däremot har jag aldrig tyckt om rälsen i TC3 men nu tänkte jag att jag skulle se om jag inte kunde importera hela banan till TS2010 och sedan byta räls. Man kan kanske koppla ihop de här två banorna med varandra?
Nu har jag sett att Settle and carlisle för TS2009 finns att köpa till rabatterat pris och undrar då om det för mig är någon ide att göra så. |
![]() |
![]() |