![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Jag har precis skaffat TS 2009 och kollat runt lite. Jag har också sett bilder här på forumet men lite grejer på som skulle vara bra att ha, tyvärr hittar jag inte dem. Så nu ber jag er om hjälp, vad kan jag hitta (eller om de redan finns vad heter de?) grejerna på bilderna? Signalen?? ![]() Dessa luftledningar? Växeln? Gärna med andra spårtyper också (om det finns) Dessa spår? Och till sisst spåren på denna bild? Mycket mycket tacksam för svar!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej Johan!
Välkommen till Trainz-gänget. Du kan hitta mycket på internet om Trainz. Signalen tror jag är en typ "L 4 Interl" som finns på STW-skivorna. De kan du ladda ner från http://www.banbyggarna.se/ Luftledningspaketet och mycket annat godis hittar du på http://www.nikson.se/stw/verktygspaket.shtml Växeln är en vanlig sådan som bildas automatiskt i Trainz. Vill du ha en som rör sig så kan du testa från samma sidan som ovan. Spåret tror jag är något som Ekankal har målat om och finns att ladda ner på Downloads här på forumet. Heter "Rals m spik". Det finnas annars mycket fin räls på http://www.trainzro.com/downloads_scenery_spline.php Tyvärr kan jag inte rumänska, men det är bara att gissa och testa. Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Välkommen
![]() Hehe mina gammla bilder på min rutt som inte finns längre ![]() ![]() Om du går in på DLS så sök på (track) sen skriver du RBMN. Det är namnet på ett liknande spår som det spåret på sista bilden. Det finns andra sidor också med läckra spår, men det finns några på DLS också.
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2010-08-21 klockan 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Just den signalen som syns på bilden är en demosignal till Svenolovs signalscript som kommer att släppas så småningom. (väl värda att vänta på!!!) Så länge så kan du använda de signaler som Benke hänvisar till på ST-skivorna.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
VArt kan man hitta RC6 loket???
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Gunter 2: Det är en omålning som Ekan har gjort
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tack för alla svar! Fick reda på det jag behövde! Tack tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Okej tack för svaret den sjukt snygg
![]()