![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nåt har hänt med mitt CMP plötsligt, har aldrig upplevt detta elände förrut, som ni ser är det bara en enda futtig flik där, förrut fanns det flera till som hette t.ex: Download station, Today, Installed o.sv, vad kan ha hänt? Detta hände helt utan förvarning. mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
yay
![]() fler med samma problem <3 Flickarna kan du återställa under "File" -> "Settings" -> Fliken "Filters" -> Knappen "Reset to default" Sen hur du gör för att få tillbaka alla grejer högst upp (under flikarna, men innan listan, typ "Type", "Name", "Status" osv) Vet jag ej hur du får tillbaka, de verkar inte gå alls
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tackar så hjärtligt, jag utnämner dig Leoj härmed till dagens hjälte, nu kom alla flikarna tillbaks tack å tack. mvh Johnny
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |