![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Hej ni kanske tycker attt jag sattar men jag tvingar ingen att göra något men jag ger bara förslag och det jag gerförsag på skulle uppskatas enormt av mig. Ja det står mellan två projekt Stockholms pendelltåg http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=27707eller Luleå Boden och vidar ej bestämt ännu. men då skulle det vara kul med lite fordon därifrån kan ej fixsa det ej är urusel på sådant men vet att det finns några riktigt duktiga här på forumet. OBS Fordon ifrån Luleå och Norrland. Bild ett Norrlandskusten buss
Bild två Norbotten Länstrafik buss. Bild tre och fyra LLT Buss ( Luleå lokaltrafik) Komihåg jag tvingar ingen. ![]() ![]() Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-10-06 klockan 22:28. |
![]() |
![]() |