![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]()
Svenska Tåg 2004 och 2005 finns för nedladdning. För tillfället ligger de som RAR-filer som tilsammans bildar iso-fil. Jag förutsätter att folk är väl förtrogna med hur WINRAR fungerar och hur man bränner en CD från en iso-fil. Nedan finns länkar för nedladdning av:
Svenska Tåg 2004: http://www.savefile.com/projects/808665073 Det är fyra filer som skall laddas hem. Svenska Tåg 2005: http://www.savefile.com/projects/808665253 Det är fem filer som skall laddas hem. Filerna skall sedan packas upp med t ex WINRAR. Om någon har problem med att packa upp filerna till en iso-fil kanske någon på forumet har lust att informera hur det går till. Likaså hur man bränner en iso-fil i Nero samt hur man monterar en iso-fil som logisk enhet med t ex DAEMON-tools. Jag kommer att lägga upp Svenska Tåg som hela iso-filer på annan plats. Jag återkommer när detta är klart.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Riktigt riktigt bra! Underlättar garanterat när det gäller släpp av rutter och annat material...
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Fruktansvärt bra, tackar och bockar åt alla i STW, samt andra delaktiga. Har länge förgäves väntat på mitt beställda exemplar av ST2005. Så nu kommer julafton tidigt i det Sällström-iska residenset.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Tack Janne !
![]() ![]() ![]() Som sagts tidigare, så går det inte att få tag på ST 2005 längre ![]() men ST 2004 har jag köpt sen förut så nu har jag bägge ![]() ![]() ![]() / bafnus / |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag kan inte packa upp Svenska Tåg 2004
Efter 74% stängs programmet och säger att den har hittat för fel? Vad kan det va för fel? Jag har laddat hem alla de 4 filer som behövs.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
För mig funkade det fint. Jag använde Winrar. vilken hade du?
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag använder också winrar ..
Kolla min bild, där är felet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
STW-member
|
![]() Citat:
http://www.fileshost.com/en/file/539...-2005-rar.html http://www.fileshost.com/en/file/539...-2004-rar.html
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Och om det fortfarande inte fungerar så finns det rar-lagnings program som kan laga (nästan) alla trasiga rar-filer, hur stora de än är.
Annars kan det kanse vara så att rar-filerna ligger i olika mappar?
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Janne, I would deeply thank you for putting those files in here!
You get your biggest praise, for putting those files! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
vad ska man göra efter man packat upp filerna till en iso-fil??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Man måste ha ett program att öppna dom med som t. ex. Deamon tools eller Alcohol 120%. Deamon är gratis så sök på google.
![]() |
#13 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Jag fick inte mina filer i en iso fil utan i cmp filer, som man bara dubbelklickade på och installerade..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
hur gjorde du då?
|
![]() |
![]() |