![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
vad är fel med mitt trainz 09
![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2010-10-30 klockan 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() ![]() ![]() Tala gärna om vad felet är. Har annat att göra, än att försöka studera en bild på djupet, för att hitta felet.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Stora gissningstävlingen är igång!
![]() med tanke på att signalen efter är kör 40, så skulle jag tro att signalen i fråga är felplacerad. Skulle tro att den ligger efter brytningspunkten för växlen vilket då leder till att den bara ser tåg som ska åka rakt fram genom krysset
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2010-10-30 klockan 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jag har för mig för bäst resultat vid signaler så ska du ha en sektion mellan växeln och signalen (dvs en extra sträckad ring (sådana som blir när man bygger spåren))