![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Hejsan mitt namn är Joacim Carlsson och jag skulle vilja ha hjälp att lägga in Svenska tåg på trainz simulator 2009 om det ens går? Skulle vara tacksam för svar ni kan gärna adda mig på joacim.1988@live.se
Tacksam för svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hejsan och välkommen hit!
Det finns en utmärkt sökfunktion som fungerar nästan lika bra som google ![]() Det är dagens tips ![]() men genom att du är ny här, så vill jag inte låta dryg eller så. Men mycket finns redan svarat på, så ta en minut eller fem och sök lite först ![]() http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=27927 Gärna skriva vad du försökt göra/vad som går fel nästa gång ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Hej!
Det jag först vill veta är ju om jag ens kan få in Svenska tåg på Trainz 2009? Sen om det finns rutter att ladda ner någonstans? Mvh Joacim Carlsson. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej Joacim!
Se mitt lilla svar till dig här om du inte redan upptäckt det. Det finns en väldigt snygg bana, tycker jag, som heter BHJ. Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-11-03 klockan 22:40. |
![]() |
![]() |