![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
hej är det nån som vet när man stannar på en station, och sen ska dörrarna öppnas och stängas?
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Man får väl heltenkelt andvända "pantz"-commanden som finns inbyggd i TS09.
Men svenolov gjorde en sådan updatering, men jag vet inte vart man kan finna den nu.
![]() |
#3 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Citat:
För att dörrarna ska fungera vid passagerarstationer så måste man också ha min "Door Control" installerad. Jag har just nu gjort en fix för TS2009/10 av både Regina och DoorControl som kommer att laddas upp på forumet i kväll. Det finns många ommålningar av Regina och en del av dessa bygger på min version. Men jag vet också att det finns ommålningar som bygger på originalversionen, så förvänta er inte att alla reginor kommer att fungera som min version. Den version som jag laddar upp bygger på originalversionen, inte av någon ommålad version. EDIT. Jag har alla tillstånd sen länge, både från Tolaris (3D-designer) och STW, att lägga ut den här versionen.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-11-22 klockan 14:07. |
||
![]() |
![]() |