![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
Kan man luta spåren i trainz och i så fall hur?
MVH Yzerman |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag vet inte.... jag har oxå försökt(Bergbana, mm...) E det ingen som vet.... Jag vädjar om hjälp...
Mvh Cj Livet har sina goda stunder... ![]() /Sthlms nya stolthet C20 |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
Nej, man kan inte luta spåren i Trainz.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
Ok tack bra att veta
Vi hörs Yzerman |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Om du menar att bygga branta backar så finns det nästan ingen gräns. De som såg några av demobanorna kan intyga detta
![]() Om du menar "sidoförhöjning i kurva" så är svaret nej. Däremot kan man från förarhytten se hur tåget lutar. Kenny och Patrik ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
När jag satt och byggde min litt ds: Test route, så kunde jag stolt lägga spår med 30%-50% graders lutning (två baseboards 4 broar, 3 städer, så det behövdes...) Allt jag gjorde var att lägga spåren å i värsta fall: "Flytta (Move)" spåren i surveyor...
MvH Cj En vän nära dej... ![]() /Sthlms nya mördare(!): C20 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
trainz 2005 + 1 en fråga om content cd! | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-02-19 00:47 |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |
En fråga om att spara sitt arbete i Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-06-16 00:18 |