![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
God kveld.
Vil bare opplyse om at selv om www.trainsim.no ligger nede, er den ikke nedlagt. Sidene ligger nede p.g.a. en serverfeil, men det arbeides med å få sidene opp igjen. Alt innhold er tatt vare på og vil bli gjort tilgjengelig igjen. I mellomtiden ber jeg brukerne være tålmodige, og oppfordrer til å bruke dette forumet, eller www.3dtog.com.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Da er Trainsim.no oppe å går igjen.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nu är sidan igång igen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Men nå er siden nede igjen og den har vært meget treg før den ble borte.
Så nå vuderer jeg å kutte ut Trainsim.no og gå over til et annet forum å legge ut info og bilder på min rute, da trainsim.no er så upålitelig.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Forstår din reaksjon men håper jo at trainsim.no får ordnet problemet sitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Da er Trainsim.no oppe å går igjen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
hei igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Fortfarande nere?? Ingen information??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Da har jeg undersøkt litt.
Og har følgene melding fra han som drev Trainsim.no. "Serveren er ihvertfall tatt ned og kommer neppe opp igjen. Min greie var at jeg skulle holde server og andre skulle ta seg av resten, det er det jeg har tid til."
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Mange takk for tilbakemelding, Slik jeg da oppfatter det er trainsim.no mest sannsynlig historie . Men jeg håper at man kan få reddet downloadarkivet med alt det fine matriellet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Någon som vet om det finns någon annan sida att ladda hem norska lok och vagnar på ? Saknar många som EL 17, DI3, Norska personvagnar och Hector+twa godsvagnar. Hälsar Anders |
![]() |
![]() |