![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Har provat att ställa timmerlast (LNPS) avsedd för industri på de timmervagnar som även de är för industri.(LNPS) Lasten följer inte med vagnarna och nu misstänker jag att man måste ha någon kranliknande som plockar upp dem och lägger dem på vagnen, och då fungarar det säkert. Jag behöver egentligen bara kunna lägga dem på vagnarna och kunna dra iväg dem manuellt liksom.
Hur är det egentligen? Försöker få till en överlastning mellan smalspår till vanlig bredd. Får ingen bra kläm med detta att leta efter saker. Vet ju inte vad saker heter, och då blir det värre att hitta dem. Senast redigerad av Hobo den 2011-03-22 klockan 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Du försöker sätta ut ett vanligt objekt ovanpå en vagn??
Dvs du väljer ett objekt ur listan där du typ väljer träd??
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tolkar det hela, på samma sätt som leoj beskriver.
Beskriver med bilder, istället för med ord. Har du gjort på detta sätt? EDIT:Du måste göra likadant med spåret, som du använder vid lastplatsen. Du gör precis på samma sätt, som med vagnen. Frågetecken, vänsterklicka på spåret, välj produkt/produkter i listan. .
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2011-03-23 klockan 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Tack så hemskt mycket pojkar!! Så var det ju! Det var ju så jag gjorde med dieselvagnarna ju!
![]() Jo jag försökte lasta med vanliga objekt. Tack för bilderna också. Kanon. En dum fråga till när vi än¨då är igång. När man lastar tex diesel, finns det ju en modul med rörliga armar som tankar vagnarna. Vad är motsvarande när det gäller att lasta timmer? Åsså vet jag ej vad timmervagnarna för smalspår heter? ![]() |
![]() |
![]() |