![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]()
lite fler bilder från min sommarbana, med tufftuffs C3 och Cebenpeters BR44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Snyggt.
![]() ![]() Pelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
jag har inte testat pantografen, men när jag satte mig i hytten var det typ F7 hytten? ska det va det? och då blir det ju bara som det ser ut som om du skulle köra en F7:a när man tittar ut
Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
vy1 framåt:
![]() vy2 bakåt: ![]() Du kan inte få till en väldigt enkel hytt till den? bara så man sitter inne i hytten och kan se ut genom fönstrena, utan några vidare detaljer, det tycker iallafall jag skulle duga istället för F7 hytten. Hytten i BR44:an är ju rätt enkel men ger ändå bättre känsla än utan. Tomas Edited by - Tomas on 13 February 2003 01:00:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
ännu mer sommarbana
![]() ![]() ![]() ![]() Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Trevliga bilder.
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En till sommarbana (3x1600*1200 bilder) | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2004-02-22 16:09 |
Bilder från min Sommarbana! | Dson | Landskapsdesign - Trainz | 12 | 2003-06-24 22:45 |
nya fina sommarbana bilder | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2003-03-04 16:14 |
min nya sommarbana | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2003-01-11 13:21 |