![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Ahh, den här busstypen älskar jag! Jättefin bild!
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack. Ja, det är en riktigt fin modell. Nu för tiden är det ju bara plast och låggolv på allt nytt.
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Trevligt, den där rullade här på Södertörn innan Fridströms köpte den av Busslink. Roligt att den fortfarande finns kvar i trafik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Finns och finns, den är såld och kommer att lämna landet inom två veckor tillsammans med Fridströms två andra Säffle-vagnar. Tyvärr är skicket också rätt dåligt, så denna används inte i trafik, utan endast som "reservbuss" till reservbussarna på enstaka skolturer om det verkligen krisar...
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Åmar mig fortfarande över att jag var i Varberg när du fick tillfället att fota den...
![]()