![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag håller på att försöka hämta ner de ryska smalspårsfordon som har setts lite då och då här på forumet. Jag har dock vissa problem med att alla boggier reffererar till ett tracksound med kuid 856363:93017 och som verkar vara helt omöjligt att få tag i.
Någon som vet var man får tag i det?
|
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Har tyvärr ingen aning.
Men det finns ju en del tracksounds att ladda ner från DLS, som man kan byta ut mot, om man vill. Eller så är det bara att radera det i configen, om man kan klara sej utan ljudet, för då funkar dom ju i.a.f. (fast det visste du väl redan antar jag).
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Nu lyckades jag till sist hitta en kopia av den, den ligger med i CDP filen till den här vagnen: http://uzd-life.ucoz.ru/load/7-1-0-24
kuid.ru var ju smidig men krävde inloggning för att hämta filerna. Å andra sidan så lyckades jag sedan leta fram filen någon annan stans och lösa problemet. Vad gäller kuid.ro tänk på att behålla <kuid:NUMMER> när ni söker, jag försökte söka på bara siffrorna tidigare och då misslyckades den.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hei brukernavn og passord står litt nede på denne siden her:
http://kuidru.blogspot.com/2010/10/blog-post.html ![]()