![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kolla på sweclockers och såg att cdon hade ett bra erbjudande. 1521kr (fri frakt över 600kr) för ett Asus GTX 560TI. Så ett sånt är beställt nu...
OBS! Rabatten gäller t.o.m. idag! http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag har ett sånt som jag är mycket nöjd med. http://www.dustinhome.se/gigabyte-ra...uct/5010546993 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej! Jag har GTX 550 Ti! Bytte för bara 3-4 veckor sen. Är nöjd med den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har ett bra tag stått i valet och kvalet mellan ett GTX 560TI eller ett HD6950, men nu hade jag lite pengar över och det blev ett bra pris, så då var det bara och slå till. Hoppas man blir nöjd, men dom flesta som köpt det verkar vara det...
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! jag har KFA2 Geforve GTX 550 Ti 1GB DDR5
det fungera bra
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fick det idag och har stoppat i det. Provat RW och CoD MW3 och kan köra med lite värre inst. än tidigare. Blev dock ingen wow-känsla mot HD5850, men för det priset var det ändå ett bra köp!