![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
För två veckor sedan uppdaterade jag min dator från 2009 till 2010. Det tog sin tid förstås med nattkörning. 52 banor skulle ju läggas in bl a..
I går tänkte jag få Trainz-liv i en gammal laptop – grafikkortet 60 månader gammalt. Det gick rekordsnabbt - totalt en timme med patchning till SP 3. Det här gick jag ju inte på så jag gjorde om ominstallationen. Det tog inte längre tid och den gamla laptopen trivdes och trivs uppenbart. De 52 banorna hade hux flux förvandlats till blygsamma nio stycken. Finns det någon förklaring annat än att Nv3:s (heter det så?) bantningspolitik fullföljs med kraft? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Sen så finns det de som påstår att Trainz är tråkigt och att det inte händer något. Här händer det ju saker hela tiden! Saker och ting försvinner...
![]() Slutligen - har du kollat att du inte bara visar favoriter? |
![]() |
![]() |